2022-03-09 Panevėžyje vyko oficialus Registrų centro klientų aptarnavimo padalinio atidarymas. Visuomenei duris atvėręs vienas didžiausių Registrų centro padalinių yra jau trečiasis atnaujintas klientų aptarnavimo padalinys.
„Atsinaujina Panevėžys, todėl labai smagu, kad atsinaujina ir miestiečius aptarnaujančios įstaigos. Šiandien čia matau ženklių pokyčių ir džiaugiuosi, kad Registrų centras tampa dar modernesne, klientui draugiškesne įmone. Linkiu, kad pasikeitimai būtų patogūs bei naudingi ir darbuotojams, ir lankytojams“, – sveikinimo klabą sakė Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas.
„Šiandieniniame įvykių kontekste stengiamės nepamiršti ir neatitrūkti nuo pagrindinės savo veiklos bei užduočių. Vienas iš Registrų centro tikslų – sudaryti kuo patogesnes sąlygas klientams užsisakyti ir gauti įmonės teikiamas paslaugas tiek elektroninėje erdvėje, tiek ir fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose. Tikime, kad į atnaujintą vieną didžiausių įmonės padalinių Panevėžyje atvykę klientai ir jame dirbantys mūsų darbuotojai nuo šiol jausis dar patogiau ir jaukiau“, – sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius.
Registrų centro Panevėžio klientų aptarnavimo padalinyje kiekvieną savaitę apsilanko apie 600 klientų, čia šiuo metu dirba beveik 70 darbuotojų.
Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą. Be to, atsižvelgiant į gyventojų ir verslo poreikius Registrų centre buvo įdiegta patogi išankstinė vizito rezervacijos sistema, klientų patogumui pakoreguotas padalinių darbo laikas, didžiuosiuose padaliniuose įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema.
Per ateinančius dvejus metus Registrų centras numatoma atnaujinti 10 didžiausių klientų aptarnavimo padalinių visoje Lietuvoje. Praėjusių metų pabaigoje klientus pasitiko atnaujinti padaliniai Marijampolėje ir Telšiuose, ateityje ketinama atnaujinti Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių, Tauragės, Utenos ir Vilniaus klientų aptarnavimo padalinius. Iš viso tam numatyta 1,7 mln. eurų investicijų.
Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius – valstybės registrus ir informacines sistemas. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 11 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.
Komunikacijos skyriaus ir Registrų centro inf.