Šiomis dienomis internetas yra kaip niekada svarbus. Jame žmonės praleidžia daugybę laiko, be to, būtent ten ieškoma atsakymo į bet kokį klausimą. Todėl natūralu, jog ir prireikus kažkokios paslaugos arba planuojant kažką įsigyti, pirmiausiai to bus ieškoma virtualioje erdvėje.
Tačiau panašių internetinių svetainių, parduotuvių yra daugybė. Tad dauguma nesivargina visų jų peržiūrėti ir apsilanko tik keliose. Dažniausiai pasirenkamos paieškos sistemoje aukščiausiai parodytos svetainės.
Dėl šios priežasties labai svarbiu faktoriumi tampa jų prieinamumas ir matomumas, kadangi būtent nuo to priklauso ir veiklos sėkmė.
Kaip perprasti paieškos sistemą?
Pirmiausiai reikėtų ieškoti atsakymo į klausimą – seo kas tai? Kadangi į šią sritį besigilinantys ir ją suprasti besistengiantys specialistai geriausiai žino visus niuansus. Tuo labiau, jog iki galo suprasti sudėtingus algoritmus, pagal kuriuos yra parenkamos tinkamiausios svetainės, nėra labai paprasta.
Jie nuolat tobulinami bei keičiami. Tačiau yra aišku, kas gali prisidėti prie sėkmės norint, jog internetinis puslapis būtų matomas paieškos sistemoje. Aišku, tai nėra paprasta, todėl reikia įdėti daug nuolatinio darbo.
Ir tik tuomet stebint rezultatus galima suprasti, kas pasiteisina, o kas ne. Pagal tai eigoje pavyks suprasti ir visą principą, kaip yra analizuojamos svetainės suvedus vieną ar kitą paieškos frazę.
Mokama reklama ar seo, kas geriau?
Iš esmės abu šie dalykai leidžia pasiekti tą patį rezultatą – internetinė svetainė yra matoma ir pateikiama viena iš pirmųjų paieškos sistemoje. Taip pat už abi paslaugas reikia mokėti. Tiesa, vienu atveju pinigai keliauja paieškos sistemai, o kitu atveju įmonėms arba specialistams, kurie teikia šią paslaugą.
Aišku, turint pakankamai žinių galima tuo užsiimti ir savarankiškai. Tuomet finansinių išlaidų nebus. Be to, už reklamą yra mokama nuolat, o optimizuojant internetinę svetainę išlaidos bus vienkartinės arba periodinės. Todėl toks variantas, dažnu atveju, bus pigesnis.
Be to, optimizacija turi ir dar vieną labai didelį pliusą – tai yra ilgalaikis rezultatas. Todėl pasiekus aukštas pozicijas paieškos sistemoje jas galima išlaikyti su minimaliais resursais ir jos nebus greitai prarastos.
O tuo tarpu atsisakius mokamos reklamos svetainė nebebus tokia matoma. Taigi, šis variantas neturi tęstinumo, nebent nuolatos mokėsite pinigus už reklamą. Kuri apmokestinama tokiu principu, jog tenka mokėti už kiekvieno žmogaus apsilankymą arba paspaudimą ant nuorodos.
Todėl išlaidos gali būti nepastovios, nors ne visada didesnis lankytojų srautas reikš geresnius veiklos rezultatus.
Kam skiriamas didžiausias dėmesys?
Net jeigu žinote, kas yra seo, gali būti sunku suprasti, į ką labiausiai reikėtų koncentruotis norint, jog internetinis puslapis būtų matomas ir pastebimas paieškos sistemoje. Tačiau praktiškai kiekvienas seo specialistas galėtų pasakyti, jog yra keli pagrindiniai ir svarbiausi aspektai.
Tai būtų pati svetainė ir jos struktūra, pradedant nuo programinio kodo ir baigiant dizainu, antraštėmis ir paveiksliukais. Taip pat labai svarbūs raktiniai žodžiai ir su jais susijęs turinys. Ir prie to dar reikėtų pridėti kokybiškų atgalinių nuorodų tinklą, kuris turėtų būti nuolat plečiamas.