Pastaruoju metu vis daugiau kalbama ir vis daugiau dėmesio skiriama SEO optimizavimui. Nors daugeliui nebekyla klausimų, kas tai yra ir kodėl šis procesas svarbus, vis dar atsiranda manančių, kad SEO optimizavimas tėra resursų švaistymas, neduodantis jokios realios naudos.
Dažnai taip susiklosto dėl to, kad procesas yra sunkiai apčiuopiamas, didelė dalis darbo išlieka specialisto paslaptimi, o efektas kartais pajuntamas ne taip sparčiai, kaip klientas norėtų.
Vis dėlto, nėra prieštaraujančių, kad SEO paslaugos yra naudinga kiekvienam verslui, todėl svarbu išsiaiškinti, kaip tai atliekama ir kokios realios naudos galima tikėtis.
Matomumas ten, kur didžiausia konkurencija
Šiuolaikinių technologijų epochos dienomis jau nieko nestebina, kad ne tik informacijos, tačiau ir prekių bei paslaugų ieškoma ne kur kitur, o internete. Vartotojai, potencialūs paslaugų ir prekių pirkėjai yra įpratę visus reikiamus duomenis gauti čia ir dabar – įvedę paieškos laukelyje aktualią frazę matyti visą su ja susijusią informaciją (kainas, tiekėjus / pardavėjus, paslaugos atlikimo ar prekės pristatymo laiką ir kitus rodiklius, lemiančius jų pasirinkimą prekes bei paslaugas įsigyti vienur ar kitur).
Neretai nutinka taip, kad internete naršantys potencialūs klientai renkasi iš tų prekių ir paslaugų, kurias patogiausiai – t. y. greičiausiai – randa. Štai čia ir prasideda SEO optimizacijos rezultatai – jei internetinė svetainė ar parduotuvė yra optimizuojama – ji lengviau randama tarp paieškos rezultatų.
Ką tai reiškia? Kad optimizuojamą svetainę greičiau, pirmiau nei konkurentų svetaines pamato, aplanko ir, tikėtina, prekes ar paslaugas įsigyja klientai. SEO optimizavimas tampa tiesiausia jungtimi tarp internetinio verslo puslapio ir būtent tų prekių ar paslaugų ieškančio kliento.
Iš kur žinoti, ko ieško klientai?
Daugeliui kyla klausimas, kaip gi SEO specialistai žino, pagal kokias paieškos frazes reikia atlikti optimizaciją, kokius raktinius žodžius jų potencialūs klientai veda į paieškos sistemą, ko dažniausiai ieško.
Atsakymas labai paprastas – pradinis SEO optimizavimo žingsnis yra nuodugni rinkos analizė. Analizės metu nustatomos populiariausios frazės, susijusios su optimizuojamos svetainės siūlomomis prekėmis ar paslaugomis. Pagal gautus rezultatus parengiamas optimizavimo planas ir pradedami darbai.
Daugiau informacijos apie SEO optimizavimą rasite čia.
Digital Star SEO agentūra
Lukiškių g. 5, Vilnius