Google Ads anksčiau dar buvo žinomas kaip Google AdWords yra Google sukurta internetinė reklamos platforma, kurioje reklamuotojai turi galimybę patalpinti trumpus skelbimus, paslaugų pasiūlymus, produktų sąrašus ar vaizdo įrašus žiniatinklio vartotojams. Patalpinti skelbimai įprastai atsiranda paieškos sistemose, pvz., Google paieškos rezultatuose.
Google Ads reklamos sistema iš dalies pagrįsta slapukais, o iš dalies – reklamuotojų nustatytais raktiniais žodžiais. Google naudoja šias charakteristikas, kad įdėtų reklaminę kopiją į puslapius, kuriuose, jų nuomone, tai gali būti visiškai aktualu ir naudinga žmonėms. Reklamuotojai moka, kai vartotojai nukreipia naršymą spustelėdami ant interneto svetainės nuorodos. Skelbimai gali būti diegiami vietiniu, nacionaliniu ar net tarptautiniu mastu.
Be Google paieškos variklio, reklamuotojai taip pat turi galimybę talpinti savo skelbimus ir rodyti Google partnerių tinkluose, įskaitant kitas paieškas kaip: AOL paiešką, Ask.com ir Netscape, kurie gauna dalį pajamų.
Pagrindinės Google reklamos savybės
Raktinių žodžių planavimo priemonė pateikia duomenis apie Google paieškas ir kitus išteklius, kad padėtų planuoti reklamos kampanijas.
AdWords Express anksčiau dar buvo žinomas kaip Google Boost yra mažoms įmonėms skirta funkcija, kuri bando sumažinti skelbimų kampanijų valdymo sunkumus automatiškai valdydama raktinius žodžius ir skelbimų paskirties vietas.
Google Ads reklamos redagavimo priemonė yra atsisiunčiama programa, leidžianti naudotojams masiškai redaguoti skelbimus bei netgi redaguoti skelbimus neprisijungus. Tai taip pat leidžia vartotojams matyti skelbimų našumą, pvz., Informacijos suvestinę arba dar kitaip tariant ataskaitą.
Pasiekiamumo planavimo priemonė leidžia naudotojams prognozuoti vaizdo įrašų skelbimų pasiekiamumą ir mastą Google bendrovės socialiniame YouTube vaizdo įrašų tinkle. Šis vaizdo įrašų talpinimo tinklas leidžia vartotojams pasirinkti auditoriją, tada rekomenduoja derinti vaizdo įrašo skelbimus, kurie padeda pasiekti naudotojus ir pamatyti jų skelbimų pasiekiamumą.
Be taikymo pagal vietovę ir kalbą, reklamuotojai taip pat gali nurodyti neįtraukiamos interneto protokolo (IP) adresus. Reklamuotojai gali išskirti iki 500 IP adresų diapazonų vienoje kampanijoje.
Skelbimai yra talpinami pagal reklamuotojo įvestus raktinius žodžius, domenų pavadinimus, temas ir taikymo pagal demografinius rodiklius nuostatas. Jei taikomi domenų pavadinimai, Google taip pat pateikia susijusių svetainių, skirtų talpinti, sąrašą. Reklamuotojai, taikydami svetainę, siūlo kainas pagal mokestį už parodymą (MUP/MUT) arba mokestį už paspaudimą (MUP). Mažiausias mokesčio už tūkstantį parodymų pasiūlymas už paskirties vietą tikslinės kampanijos yra 25 centai. Nėra minimalaus MUP pasiūlymo.
Pakartotinė rinkodara leidžia rinkodaros specialistams rodyti skelbimus vartotojams, kurie anksčiau lankėsi jų svetainėje, ir leidžia rinkodaros specialistams sukurti skirtingus auditorijų sąrašus, atsižvelgiant į svetainės lankytojų elgesį. Planuojant tradicinius teksto paieškos skelbimus galima naudoti standartinius GA pakartotinės rinkodaros sąrašus. Dinaminė pakartotinė rinkodara gali rodyti buvusiems lankytojams konkrečius produktus ar net paslaugas, kurias jie peržiūrėjo.
Skelbimų plėtiniai (angl. Google Ad Extensions) leidžia reklamuotojams kartu su skelbimais rodyti papildomą informaciją, pvz., Įmonės adresą, telefono numerį, nuorodas į tinklalapį ar programą, kainas, išpardavimus ir reklamas. Google reklama taip pat gali rodyti automatinius plėtinius, pvz., Vartotojų įvertinimus, kai sistema įžvelgia, kad jie pagerins našumą.
Skelbimo turinio apribojimai
Skelbimo šeimyninė būsena (tinkama šeimai, visai šeimai arba suaugusiesiems) nustato Google recenzentas ir nurodo, kokioms auditorijoms tinkamas skelbimas ir interneto svetainė.
Kaina
Kaskart, kai naudotojas atlieka paiešką sistemoje Google, ir AdWords vykdo aukcioną, kad nustatytų, kurie paieškos skelbimai būtų rodomi paieškos rezultatų puslapyje ir nustato skelbimo poziciją. Todėl Google AdWords kampanijos kaina priklauso nuo įvairių veiksnių, įskaitant didžiausią sumą, kurią reklamuotojas yra pasiryžęs mokėti už paspaudimą, raktinių žodžių kainos pasiūlymą ir skelbimų bei skelbimų plėtinių atitikimą ir paspaudimų dažnumą.
Nors išplėstinė kainų siūlymo strategija gali būti naudojama automatiškai, tam kad pasiekti iš anksto nustatytą mokestį už įgijimą (MUĮ), to nereikėtų painioti su tikru MUĮ kainodaros modeliu.