Didžioji dauguma verslų skelbiasi apie save ir internete. Būtent internetinėje erdvėje galima rasti daugiausia potencialių klientų ir paskleisti apie savo siūlomas prekes ar paslaugas. Prieš ką nors įsigydami ar užsisakydami paslaugą žmonės dažniausiai ieško apie tai informacijos internete, lygina kainų skirtumus ir žmonių paliktus atsiliepimus. Kadangi panašių ar tos pačios krypties verslų yra daug, konkurencija yra didelė ir išsiskirti sunku ir internetinėje paieškoje. SEO specialisto darbas yra pagerinti organinį verslo randamumą paieškos laukuose pagal tam tikras raktažodžių grupes taip pritraukiant daugiau klientų verslui. Jei norite tapti SEO specialistu, šis straipsnis kaip tik Jums.
Asmeninės savybės
SEO užsiimantis žmogus privalo būti modernus ir galbūt suteikti kitokį požiūrį į tai kaip galima pasiekti kliento užsibrėžtus tikslus jo verslui. Modernaus mąstymo žmonės dažniausiai lengviau randa išeitis kaip išspręsti susiklosčiusią situaciją ar kaip lengvesniu keliu pasiekti užsibrėžtų tikslų. SEO specialistai turi būti modernūs ir naudoti daugiau, nei vieną SEO strategiją, o kombinuoti kelias bei domėtis ir prisitaikyti prie rinkos tendencijos pokyčių. Išradingas specialistas ne tik domisi SEO metodikomis ir technikomis, bet ir nuolat bando jas patobulinti ir rasti geriausią sprendimą kaip įveikti konkurentus organinėje paieškoje pagal tam tikrą raktažodžių grupę taip, kad Google tai nepasirodytų įtartina ir didėjantis lankytojų srautas būtų natūralus. Paieškos sistemos nuolat keičiasi ir kartu su tuo reikia keisti turimą optimizacijos planą, jį tobulinti. Geras specialistas turi gebėti prisitaikyti prie pokyčių ir rasti geriausius sprendimus jiems įvykus.
Išsilavinimas
Lietuvoje studijų tiesiogiai šiai profesijai kol kas nėra, bet tai dar nereiškia, kad negalite tapti sėkmingu SEO specialistu. Jei norite dirbti šioje srityje, patys gilinkitės į optimizavimo meną. Dalyvaukite seminaruose, sekite Google naujienas informaciniuose tinklapiuose, mokykitės tinklapių kūrimo ir dizaino. Jei norite dirbti įmonėje, tikriausiai būsite pareikalautas turėti aukštąjį išsilavinimą komunikacijų, informacinių technologijų, marketingo ar verslo administravimo srityje. Jei turite išsilavinimą kitoje srityje, galbūt net nesusijusį su rinkodara ar tinklapiais, kandidatuodami į darbo vietą savo gyvenimo aprašyme paminėkite, kad domitės SEO ir su optimizavimu susijusiomis naujienomis, bei mokėtės svetainių optimizavimo savarankiškai.