Prekių siuntimas – tai ne tik priemonė, padedanti prekėms greitai pasiekti klientų namus. Tai, kaip jūs supakuojate ir pristatote daiktus, parodo įmonės atsidavimą kokybei ir klientų aptarnavimui.
Tinkamai pasirinkti pakavimo reikmenys padeda ne tik saugiai transportuoti siuntą, tačiau ir pagerinti jūsų prekės ženklo įvaizdį. Tačiau vis dar neretai pasitaiko atvejų, kuomet siunčiamos prekės supakuojamos netinkamai, o tai sukelia papildomų rūpesčių tiek pačiai įmonei, tiek klientui. Štai 4 pagrindinės siuntų pakavimo klaidos.
Nekokybiška pakuotė
Dažnai pasitaikanti klaida – daiktai yra supakuojami į po ranka pasitaikiusias dėžes. Pakuojant prekes būtina atsižvelgti į siuntos tipą bei svorį. Kuo sunkesnis siuntinys, tuo tvirtesnės dėžutės reikia. Jei nėra atkreipiama dėmesio į tai, kokiam svoriui pritaikyta dėžė, kyla rizika, jog siunčiamas daiktas tiesiog iškris iš pakuotės.
Be to, jei dėžės pakuoti siuntoms naudojamos pakartotinai, jos jau būna praradusios didžiąją dalį savo tvirtumo. Šiuo atveju jau anksčiau naudota pakuotė yra žymiai lengviau pažeidžiama nei nauja, tad kelionės pas pirkėją gali neatlaikyti. Taigi, naujos pakavimo prekės padės išvengti rizikos.
Netinkamas lipnios juostos naudojimas
Neretai siuntėjai naudoja per mažai lipnios juostos ir sutvirtina tik viršutinę dėžės dalį. Nepamirškite, kad siuntos dažnai vartomos, tad svarbu sutvirtinti visas vietas, kurios transportuojant gali atsiklijuoti ar atsidaryti.
Kita vertus, lipnia juosta apklijuoti visą dėžę – taip pat ne geriausias sprendimas. Pernelyg sutvirtintą dėžę prekės gavėjams bus tiesiog sunku atidaryti. Bandydami išpakuoti siuntinį, šie gali netyčia pažeisti viduje esantį turinį. Siuntoms rekomenduojama naudoti „H” klijavimo metodą – taip yra sutvirtinami dėžės kraštai bei vidurio linija. Tad dėžė išliks sutvirtinta, tačiau taip pat nesukels nepatogumų gavėjui.
Nenaudojami užpildai
Jei dėžėje yra likę laisvos, neužpildytos vietos, prekė keliaudama pas klientą judės joje, tad didelė tikimybė, jog gavėją ji pasieks pažeista. Tam, kad išvengtumėte nemalonumų, svarbu prekę patalpinti dėžės centre, o tuščius tarpus užpildyti, pasirenkant tam tinkamus tūrio užpildus, pavyzdžiui, birias granules, burbulinę plėvelę ar oro pagalves.
Siuntėjo neatidumas
Pasitaiko atvejų, kuomet siunta gavėjo nepasiekia dėl paprasčiausio neatidumo – neteisingai suvesto adreso ar kitų duomenų. Prieš išsiųsdami pasitikrinkite, ar nurodėte visą būtiną informaciją, tokią kaip tikslus jūsų ir gavėjo adresas, kontaktinis telefono numeris.
Be to, dažnai siuntos „paklydimui“ įtaką padaro pradingusi siuntinio etiketė. Tad verta atkreipti dėmesį, ar ši gerai pritvirtinta ir nenukris. Taip pat nepamirškite įsitikinti, kad etiketė priklijuota gerai matomoje vietoje.
Minėtos klaidos įmonei gali kainuoti ne tik papildomų išlaidų ar laiko – galiausiai gali nukentėti ir jos reputacija. Dėl šios priežasties labai svarbu būti atidiems bei kruopštiems pakuojant siuntas. Laiku pristatytos ir nepažeistos prekės užtikrins puikias pirkėjų emocijas, o tai padės pasirūpinti konkurenciniu pranašumu.