Siekiant, kad internetinis verslas būtų sėkmingas, hostingo pasirinkimui derėtų skirti pakankamai daug dėmesio. Pasirinkus netinkamą planą, svetainė gali būti įkeliama per lėtai, be to, ja naudotis bus nepatogu.
Tikriausiai jau žinote, kad geros vartotojo patirties (angl. User Experience, UX) reikšmė, siekiant tapti rinkos lyderiais, yra milžiniška. Taigi, kokių dažniausiai pasitaikančių klaidų reikėtų vengti renkantis hostingą, kad būtų pateisinti tiek UX, tiek kiti lūkesčiai?
1. Pigiausio varianto ieškojimas
Nors nemokama hostingo paslauga gali atrodyti viliojančiai, dažniausiai tai nėra pats geriausias pasirinkimas. Kodėl? Nes ilgainiui ji gali sukelti įvairių problemų. Visų pirma, naudojantis nemokamu hostingu atsiranda rizika, kad į jūsų svetainę bus įdėti nepageidaujami trečiųjų šalių skelbimai. Jie tikrai nesuteikia patikimumo, todėl gali neigiamai paveikti jūsų svetainės įvaizdį.
Kita problema, kurią gali sukelti nemokama hostingo paslauga, yra lėtas svetainės įkėlimo greitis. Pripažinkime, juk tikėtis, kad nieko nemokant ji bus talpinama galingame ir sparčiame serveryje, pakankamai naivu. Be to, pasirinkus nemokamą hostingą vėliau gali nepavykti keisti svetainės mastelio, o tai gali turėti neigiamos įtakos SEO.
2. Neatsižvelgiama į suteikiamus resursus
Dar viena dažnai pasitaikanti hostingo pasirinkimo klaida – jo suteikiamų resursų neįvertinimas. Svarbu suvokti, kad kiekvienas internetinis projektas yra skirtingas. Jei vienam pakanka, pavyzdžiui, 20 GB vietos serveryje, nereiškia, kad to pakaks ir kitam projektui. Todėl prieš užsisakant hostingo planą būtina atidžiai įvertinti techninius savo svetainės poreikius.
Jeigu savarankiškai tai padaryti sunku, rekomenduojama pasikonsultuoti su profesionalais. Įvertinę individualų atvejį, jie gali patarti, kiek resursų jums reikėtų, kad svetainė veiktų nepriekaištingai.
3. Neskaitomi atsiliepimai, apžvalgos
Hostingas Lietuvoje yra teikiamas ne vienos įmonės. Kiekviena iš jų, norėdama pritraukti potencialius klientus, stengiasi akcentuoti savo privalumus. Todėl nuspręsti, kuris hostingo paslaugų teikėjas geriausias, gali būti išties sudėtinga. Tam, kad tai padaryti būtų lengviau, patariama susipažinti su buvusių ir esamų klientų atsiliepimais, apžvalgomis. Jeigu dauguma įvertinimų yra teigiami, tai ženklas, kad įmonė verta jūsų dėmesio.
Žinoma, situacija gali būti ir priešinga. Jeigu randate daug neigiamų atsiliepimų, tai gali būti ženklas, įspėjantis apie prastą paslaugų kokybę. Taigi, jei norite, kad pasirinktas hostingas visapusiškai atitiktų jūsų poreikius, skirkite pakankamai laiko atsiliepimams kritiškai įvertinti.
4. Neišbandomas klientų aptarnavimas
Kiekvienas interneto svetainės savininkas laikui bėgant susiduria su vienokiais ar kitokiais klausimais, išbandymais. Todėl renkantis hostingo paslaugų teikėją patariama įvertinti jo klientų aptarnavimą. Kitu atveju ateityje gali kilti įvairių nepatogumų. Jeigu įmonėje dirbantys konsultantai bendrauja nemaloniai, lėtai atsako į užklausas ir neatsako į rūpimus klausimus, rinktis jos paslaugų nerekomenduojama.
Vengdami šių keturių klaidų, galite lengviau išsirinkti savo internetinio verslo poreikius geriausiai atitinkantį hostingą. Tokiu būdu pasirūpinsite, kad jūsų svetainė veiktų greitai ir išvengsite nenumatytų trikdžių. O tai – vieni iš pagrindinių tikslų, keliamų siekiant užtikrinti gerą vartotojo patirtį. Nepamirškite: šis rodiklis prisideda prie aukštesnių konversijų rodiklių.