Penktadienio atrankos sesija išaiškino pozicijas. Net 21 komanda buvo pasirengusi 6 valandų veiksmui. Galiausiai „pole“ poziciją užėmė „Gera Dovana RD Signs“ komanda, rodydama gana didelį tempą! Kvalifikacijos ir 1 -osios lenktynių valandos metu Paulius Paškevičius buvo tas vaikinas, kuris vairavo automobilį ir užtikrino „pole“ poziciją, taip pat padidino atstumą nuo kitų konkurentų. Geriausias jų laikas per kvalifikaciją buvo lygus 1.15.232 minutėms.
Antrą vietą turnyre užėmė „Porsche“, atstovaujanti „Audosta Kuusamet Group by Juta“ komandai, o Julius Adomavičius pradėjo šios komandos lenktynes. Kalbant apie trečią vietą tinklelyje, ji priklauso „Dynami: t Energy by Ignera & Efect“ komandai su galingais „Corvette“ ir Roku Steponavičiais už vairo. Šioje komandoje startavo Karolis Gedgaudas.
Varžybų pradžia atrodė gana sklandi ir lengva. Tačiau po 30 minučių sprogo padanga ir „Klion Racing Team“ „Honda Civic“ automobilį privertė nutraukti lenktynes kol bus pašalinti techniniai pažeidimai. Visi lenktynininkai buvo priversti mažinti tempą, buvo iškeltos geltonos vėliavos ir atrodė, kad lietus vis artėja.
Nukrito tik keli lašai ir lenktynės grįžo į įprastas vėžes. Važiavimas kurį laiką buvo gana ramus, išskyrus kai kuriuos lenktynininkus ir komandas, tokias kaip „Circle K milesPlus Racing Team“, kurie po pirmos vairavimo valandos apsisuko ir prarado keletą svarbių pozicijų. Prie vairo sėdėjo Aurimas Jablonskis. Po dviejų su puse valandos važiavimo „Antėja Racing Team“ prarado automobilio valdymą ir sukosi trasoje, todėl jie atsidūrė tvenkinyje. „Pilno kurso geltona“ fazė prasidėjo, kai automobilis buvo išgautas iš vandens ir grąžintas į „Pit Lainą“.
Kai kurios komandos buvo nubaustos arba įspėtos, nes ne visoms joms pavyko per 5 sekundes sumažinti tempą iki reikiamos 60 km/h ribos, kaip to reikalauja reglamentas.
Likus beveik trims valandoms iki finišo iki lenktynių, „Gera Dovana RD Signs“ komanda vis dar pirmavo, „Noker Racing Team“, atstovaujanti „TCR“ klasifikacijai, buvo antroje vietoje, o tuo metu „LMS Racing“ komanda, kuriai atstovauja žinomas lenktynininkas A. Buri (ADAC Vokietijos TCR čempionas) – trečioje. Skirtumai tarp visų komandų buvo tikrai nedideli, todėl kiekvienas kampas ir lenktynių momentas buvo svarbūs.
„Black Rose Racing“ ir „LV Racing“ komandos įsivėlė į skirtingas kovas. „Black Rose Racing“ komandos TCR sustojo trasoje ir turėjo būti ištemtas į „Pit Lainą“; vėliau jie galėjo judėti toliau. Tuo tarpu „LV Racing“ turėjo rimtų problemų su pavarų dėže, tačiau jiems pavyko grįžti į trasą ir kovoti toliau. Kol šios dvi komandos susikoncentravo į savo transporto priemones, kitos rinko… nuobaudas. Net 5 komandos buvo nubaustos „pravažiavimu“ už lenkimą po geltonomis vėliavomis.
„Tarzanija Racing“ nuolat sprendė automobilių problemas, tikėdamasi nuvažiuoti privalomą ratą, siekdama surinkti taškų čempionate.
Likus tik 40 minučių iki finišo, trasos darbuotojai pranešė, kad automobilis Nr. 53 „Dynami: t Energy by Ignera & Efekt“ Corvette viršijo triukšmo ribą ir paprašė komandos grįžti į „Pit Lainą“, kad atliktų privalomus darbus. Ši problema kainavo per daug laiko ir komandos pozicijos nukrito.
Galiausiai finišo linija buvo peržengta ir nugalėtojai paaiškėjo!
Be jokios abejonės ir bet jokių klausimų – „Gera Dovana RD Signs“ komanda buvo pirmoji tiek bendroje, tiek „GT PRO“ įskaitoje. Šį kartą komandos „Lamborghini“ vairavo Paulius Paškevičius, Ramūnas Čapkauskas ir Audrius Butkevičius.
Iškart po „Lamborghini“ ir „Porsche“, 3 vietą „GT PRO“ klasėje užėmė „Circle K milesPlus Racing Team“, atstovaujama Pauliaus Augusto, Audriaus Navicko ir Aurimo Jablonskio.
Kalbant apie „TCR“ klasę, antrąją vietą už „Noker Racing Team“ užėmė „LMS Racing Team“, dalyvaudama kartu su „Audi RS3 LMS TCR – SEQ“. Šiai komandai atstovavo Kari-Pekka Laaksonen ir gerai žinomas TCR klasės lenktynininkas bei čempionas Antti Buri. Trečiąją vietą iškovojo „Igorio Lankai“ komanda. Šiai komandai atstovavo Dainius Kablys, Arūnas Gečiauskas ir Sigitas Ambrazevičius.
„GT AM“ klasėje pergalę iškovojo „DhR Racing-Autovesta“, vairuodamas akį traukiantį „Ginetta G55 GT4“. Hollandų šeima atstovavo šiai komandai – kaip visada. „Porsche Baltic“ komanda liko už jų ir užėmė II vietą. Šį kartą komandai atstovavo Paulius Žadeika, Ramūnas Leonardas Žadeikis ir Leonardas Diržys.
Estijos komanda „Joujaam“ užėmė 3 vietą „A3000“ klasėje, antrąją vietą iškovojo „Intrans Racing by Meatbusters“, atstovaujami Tomas Urbonavičius, Henrikas Statkus, Andrius Baublys ir Andrejus Teras. Kalbant apie I vietą, šio renginio lyderis-„ORLEN Lietuva-Mažeikiu ASK“ komanda, atstovaujama Egidijaus Gelūno, Artūro Simino ir Vitalijaus Plastinino.
Po gana ilgos kovos su savo automobiliu „Tarzanija Racing“ džiaugėsi užlipęs ant aukščiausio pakylos laiptelio „A3000+“ klasėje.
Nors „Antėja Racing Team“ turėjo „įdomias vandens pramogas“, jiems pavyko laimėti 2 -ą vietąs „Diesiel“ įskaitoje, nes pirmąją laimėjo „Team R2M“. Jų BMW E46 335d – vairavo Jarkko Makynenas, Christianas Ronnas ir Samsa Rintala.
Liko tik vienos lenktynės, kol paaiškės visi sezono čempionai. Kaip visada: kiekvienas taškas yra svarbus! Panašu, kad finalinės lenktynės Rygoje bus gana intensyvios ir kupinos adrenalino.