Kiekvienas žmogus gyvenime turi kokią nors pramogą, kuri suteikia jam pilnumo jausmą ir padeda tobulėti, užmiršti dienos sunkumus. Vieniems patinka sportuoti, dainuoti, groti, gaminti, o kitiems patinka protmūšiai.
Jei Jūsų mėgiamas užsiėmimas yra protmūšis, tai jame Jūs ne tik gerai praleidžiate laiką, bet ir visuomet sužinote ką nors naujo. Rengdami gimtadienio šventę, į ją galite integruoti ir savo mėgiamus protmūšius, kurie padės smagiai praleisti laiką.
Protmūšis yra žaidimas, kuriame dalyviai varžosi, kas gali greičiau atsakyti į vedėjo klausimus. Toks užsiėmimas ne tik suartina vakarėlio dalyvius, bet ir tikrai sukuria puikią atmosferą. Kiekvienas komandos narys gali suteikti didžiulę pagalbą, nes kuo daugiau protų turi, tuo didesnės tikimybės laimėti!
Sunku pasakyti, kas pirmas pradėjo žaisti šį žaidimą Lietuvoje. Ši tradicija tikriausiai gimė akademinėje aplinkoje, prieš kelerius metus, nes Vilniaus universitetas pradėjo rengti daug žmonių pritraukusias kovas.
Kadangi mūšis prasidėjo akademinėje aplinkoje (arba bent jau labiausiai įtaigiai), akivaizdu, kad tai yra intelektualus žaidimas. Bet tuo pačiu metu – labai patraukli, įdomi, vieninga komandos veikla, dėl to protmūšiai yra tokie populiarūs ir mėgiami vakarėlių metu.
Kiekvienu atveju mūšis gali būti pritaikytas konkrečiai auditorijai. Paprastai yra naudojamos temos, kurios vienija žmones susirinkti, kad dar labiau sustiprintų bendruomenės jausmą. Vakarėlyje turi vyrauti tema, kuri bus ir protmūšyje.
Tarkime, vyks sporto kova tarp sporto gerbėjų ir filmų mėgėjų – kils daugybė kultūrinių problemų, vyks mūšiai per reklamos įmonės gimtadienį, ir kiekvienas galės parodyti savo žinias reklamoje, žiniasklaidoje, rinkodaroje ir panašiose srityse. Todėl kiekvieną kartą protmūšis yra įdomus ir pritaikytas kiekvienai auditorijai.
Niekada nemėginęs protmūšyje dalyvauti žmogus gali pagalvoti: „O jei aš nežinau atsakymų į šiuos klausimus? O jei mano komanda mane pasmerks?“ Tiesa ta, kad šiame žaidime komandos dvasia visada tampa tokia galinga ir maloni kad niekas paprastai nepastebi, kad kažkas kažko nežino, – ir tai vyksta nuolat. Kova suvienija žmones, o grupėse gimsta įdomios diskusijos, o kad būtų pasiektas teisingas atsakymas, visi drauge suremia jėgas.
Žinoma, jog įtampa ir adrenalino padidėjimas tik suteikia daugiau prieskonių ir noro laimėti. Pasibaigus žaidimui, visi prisimena tik teisingą atsakymą, nes užduočių yra daug ir paprastai visi gali atsakyti į bent vieną klausimą, nes ne visi klausimai privalo būti labai sudėtingi ir neįveikiami nei vienam.