Erdvėlaiviai skrenda link Saulės, įvairiomis technikos priemonėmis tyrinėjami ir visatos reiškiniai, ir ląstelės organoidų pokyčiai, robotai vyksta į susitikimus su biologiniais žmonėmis. Ar ne visagalis žmogaus protas? Taip, jis kuria stebuklus, tačiau jis bejėgis, kai reikia suvokti, kaip reguliuojami lankytojų srautai Klaipėdos medicinos centruose.
Rodos, kuriant informavimo sistemą, investuota pakankamai lėšų, kad pacientas nepatirtų aptarnavimo nesklandumų, galėtų iš anksto užsiregistruoti ir patekti pas gydytoją numatytu laiku, nelaukdamas gyvoje eilėje rizikuodamas gauti ar išplatinti virusinę ar kokią kitokią infekciją.
Eilė poliklinikos koridoriuje verčia abejoti tos įstaigos medikų kompetencija ir geranoriškumu, nes toks prievartinis ligonių bendravimas – jiems ne į sveikatą. Teigiama, kad medikų darbą trikdo užsiregistravę ir neatvykę pacientai, net, manoma, kad juos reikia drausminti baudomis. Tačiau jų dingimą gali paaiškinti kvietimo į kabinetą mechanizmas. Vis dar kviečiami neužsiregistravę ar ne tuo laiku užsiregistravę pacientai. Atrodo, kad jie tokiu būdu pamaloninami: pasijunta tarp lygių lygesniais. Juk nepaskatinsi mėgiamo paciento dviguba doze vaistų. Taigi, dirbantis ir prašymu suderinęs laiką su darbo vietos administracija asmuo, turi grįžti nieko nepešęs, nes nurodytu laiku negali patekti į gydytojų kabinetą: pacientai kviečiami pagal kabineto taisykles ar leidžiama savo tvarką įvedinėti energingiems pacientams patiems. Visi klystame.
Tačiau, įvykus nesusipratimui, klaida turi būti taisoma taip, kad pacientas patirtų, kuo mažiau nepatogumų ir ne jo reikalas ieškoti įvykusio nesklandumo priežasties. Tam yra personalas.
2018- 08-27 d. nedarbingumo lapelį turintis pacientas turėjo ateiti pas gydytoją Rimą Markuvienę 08;40 valandą. Jis gerokai palaukė prie gydytojos kabineto durų. Jau ir jam nurodytas laikas atėjo, bet jo niekas nekvietė. Bandė įeiti į kabinetą ir pasiteirauti, bet suūžė ir subangavo kiti laukiantieji pacientai.
Griežtą nurodymą laukti kvietimo gavo ir iš medikų. Vis dėl to po atkaklių pastangų pavyko prakalbinti gydytoją, kuri, nesileisdama į kalbas, lakoniškai atsakė, jog pacientas nėra užsiregistravęs. Paprastai, gydytojų kabinetuose kartu dirba slaugytojos. Būtų buvę normalu, jei ji būtų parodžiusi nors kokias pastangas išsiaiškinti nesusipratimą. Deja, viskas liko, kaip kirviu nukirsta. Pacientas pats nuėjo aiškintis į registratūrą. Paaiškėjo, jog buvo išduoti du talonai tam pačiam laikui. Reikėjo ieškoti išeities. Išeitis, medikų pasiūlyta, nustebino klientą. Jis turėjo, anot medikų, laukti poliklinikoje iki gydytojos darbo pabaigos, tuo atveju jei neatvyks koks pacientas jis galės būti priimtas.
Poliklinikos interjeras estetiškas, tačiau tai ne ta vieta, kur ne savo noru leistum laisvalaikį visą dieną. Tačiau pacientas sutiko ir su tokiu variantu. Laukė prie kabieto durų, deja, kviečiami buvo kiti asmenys, vilties patekti į kabinetą vis mažėjo. Susidarė įspūdis, kad jis yra ignoruojamas, gal būt todėl, kad nežinojo ir nesilaikė kokios nors nerašytos taisyklės, skatinančios medikų paslaugumą. Taigi, tam, kad nepatekti į tokią situaciją, Uosto poliklinikos pacientai, be reikalo nestoviniuokite prie kabineto durų, pirma pasiteiraukite registratūroje, ar nebus nesklandumų ir dar paprašykite, kad dėl viso pikto tai patikslintų, telefonu pakalbėjusi su gydytoja, registratūros darbuotoja. Su įstaigos vadove susisiekti nepavyko.