Jau tapo gražia tradicija, kad kasmet ir vis kitoje Lietuvos vietovėje, taip pristatant ir tos vietovės turizmo galimybes, Ūkio ministerija organizuoja mokymus Lietuvos turizmo specialistams, atstovaujantiems valstybiniams ir privatiems sektoriams bei akademinei bendruomenei. Š. m. lapkričio 13–14 d., bendradarbiaujant su Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacija (PTO) bei PTO Temidės fondu, tokie mokymai vyko geografiniame Lietuvos centre – Kėdainiuose. Jie buvo skirti naujausioms skaitmeninėms turizmo rinkodaros tendencijoms pristatyti ir išmokti jas taikyti praktikoje. Šiuose mokymuose dalyvavo ir Plungės turizmo informacijos centro specialistai.
Savo sveikinimo kalboje Ūkio ministerijos Turizmo politikos skyriaus vedėjas Renaldas Čiužas minėjo:
„Modernios skaitmeninės technologijos sparčiai užkariauja turizmo rinką. Norėdami būti matomi pasaulio turizmo žemėlapyje, turime spėti ne tik susipažinti su naujovėmis, bet ir tinkamai jas naudoti. Plintanti virtualioji realybė, informacija skaitmeninėje erdvėje, socialiniuose tinkluose suteikia Lietuvai įvairių galimybių, kuriomis mokėdami naudotis galime kurti naujus turizmo produktus ir tapti konkurencingesni“.
Anglų kalba vykusius mokymus su praktinėmis užduotimis abi dienas vedė pasaulinio lygmens lektorius – strateginio valdymo ir rinkodaros specialistas prof. Dimitrios Buhalis, kurio specializacija – moderniosios technologijos ir turizmas. Šiuo metu D. Buhalis vadovauja Bornmuto (Jungtinė Karalystė) universiteto E. turizmo katedrai, yra Tarptautinio turizmo ir svetingumo tyrimų centro direktorius.
Mokymuose įgyta patirties maršrutų, pritaikytų skirtingoms turistų grupėms (senjorams, šeimoms, jaunimui ir t. t.) planavime, bei kaip šį „produktą“ kuo įvairesnėmis e. rinkodaros priemonėmis paskleisti bei sudominti daugiau lankytojų.