Valstybės ekstremalios situacijos operacijų centrui apsisprendus iki kovo 27 dienos pavesti visoms valstybės ir savivaldybių įstaigoms vengti tiesioginio kontakto ir stengtis klientus aptarnauti nuotoliniu būdu, Socialinės apsaugos ir darbo ministerija maloniai prašo gyventojų įvairiais klausimais kreiptis tik telefonu ir elektroniniu paštu.
Laikinas aptarnavimas nuotoliniu būdu truks nuo kovo 13 iki 27 dienos imtinai.
„Į ministeriją kreipiasi įvairiaus amžiaus žmonės, tarp kurių nemažai senjorų, atvykstančių iš Vilniaus rajono pakraščių. Norėdami juos apsaugoti nuo kelionių viešuoju transportu,rekomenduojame nevykti į ministeriją, o kilusius klausimus spręsti telefonu ar parašius elektroninį laišką“, – teigia ministerijos kancleris Karolis Vaitkevičius.
Pasak kanclerio, gyventojai savo asmeninį klausimą, prašymą ar skundą gali atsiųsti elektroniniu paštu post@socmin.lt arba adresu A. Vivulskio g. 11, 03610 Vilnius. Nagrinėjami tik tokie piliečių klausimai, prašymai ar skundai, kurie yra pasirašyti ir kuriuose nurodytas besikreipiančio asmens vardas, pavardė bei tikslus adresas.
Konsultacijas įvairiais klausimais teikia keturi konsultantai, kurių kontaktiniai telefonai nurodomi ministerijos tinklapyje.
Aktualius klausimus galima užduoti užpildant paklausimo formą Dažniausiai užduodamų klausimų skiltyje.
„Saugokime ir save, ir aplinkinius. Šiuo atveju kovai so korona viruso infekcija būtinas visų susitelkimas, supratingumas ir socialinis atsakingumas“, – teigė K. Vaikevičius.