Kuriant šiuolaikinę mokymo(si) aplinką bei siekiant, kad ugdymo procesas būtų efektyvus ir produktyvus, itin svarbi informacinių technologijų integracija. Tik „apsiginklavę“ moderniomis ir pažangiomis mokymo(si) priemonėmis, galime tapti įdomūs šių dienų mokiniams.
Alytaus profesinio rengimo centre įrengta SmartClass+ kalbų mokymo(si) laboratorija skatina mokinius anglų kalbos mokytis kitaip. Pamokų metu kalbų laboratorijoje, anot mokinių, galima pasijusti kaip „radijo stotyje“. Laboratorijoje vykdoma įvairaus pobūdžio veikla, tačiau mokiniams labiausiai patinka kalbėjimo užduotys. Atlikdami tokio tipo užduotis, mokiniai jaučiasi brandesnėmis asmenybėmis. Kalbant per mikrofoną ir pašnekovo balsą girdint tik ausinėse, kyla noras kuo geriau pasirodyti prieš pašnekovą, naudojant sudėtingesnes frazes, kalba tampa natūralesnė.
Dirbdami su šia įranga visi mokiniai tuo pačiu metu gali atlikti įvairių tipų užduotis, o mokytojo darbą pakeičia kompiuteris, kuris automatiškai patikrina atliktus darbus. Mokytojui ši įranga suteikia galimybę įrašyti bei klausytis mokinių sukurtų monologų ar dialogų, taip pat vertinti darbus. Mokiniams ypač smalsu ir smagu pasiklausyti savo įrašų, pasižymėti ir išsitaisyti padarytas klaidas. Toks netradiciškas darbas mokinius motyvuoja, padidina aktyvų jų kalbėjimo laiką, o ugdymo procesą padaro įdomesnį.
Šioje klasėje mokiniai dirba ir prisijungę prie Edmodo virtualios mokymo(si) platformos, kuria prezentacijas Google Slides, naudojasi Google Earth Voyager bei mokomosiomis internetinėmis nuorodomis, tokiomis kaip www.voicetube.com, www.learnenglishwithbsc.com, www.lyricstraining.com, www.talkenglish.com ir daugeliu kitų. Juk klausantis dainos, žiūrint trumpus vaizdo įrašus ar virtualiai keliaujant po Žemę, tobulėjama visapusiškai, išmokstama ne tik šnekamosios anglų kalbos, bet ir ugdomi bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžiai.
Mokykloje nuolat kuriama informacijos šaltinių ir bendravimo priemonių įvairove praturtinta mokymosi aplinka. Taip yra paprasčiau ugdyti kritinio mąstymo įgūdžius, integruoti įvairių sričių temas, taikyti aktyvaus mokymo metodus, mokyti dirbti grupėje ir savarankiškai.
Anglų k. mokytoja R. Tarasevičienė